Saturday, February 26, 2011

singLE yg meMbEbaLkan!!!

"i love u syg..." 
a'ah tk jeles plak aku dgr time mmbe aku date... alang kah indah nye klau aku dpt dgr mcam tu gak...
ffuhhh!! tpi ssh maaa nk crik pmpuan single skrang ni.. klau ade pn not my taste... *tnggi nye taste ko...
bkan la tggi tpi nabi muhamad pn pnah bersabda... carik lah wanita di mate kamu....
so... insyaallah kekal smpai ke anak cucu...


bpak aku pn slalu la ckap...  "ko blaja je dlu bru crik mkwe2 ni"
a'ah btol la tu ayah.... tk tau plak org bosan tahap cipan bertelur.. *tk slumber plak aku ckap..
suke hati ko la.... *bpk aku pnye ayt pnas..
die klau da bengang mcam tu la...


tpi rmai gak org ckap single ni best... dorang ckap sbab dorang tk pnah mlalui nye... pnah pn tkde lah brtahun2..
srious la weyh mmg bosan giler la single... klau korang nk try single try la... but, klau nk try trus buat brtahun2 baru gempak dokk...
ko sggup ke tepuk nyamuk time tmankan mmbe ko and awek die jmpe...??
*cepuk mas pnye...
aku sggup sbab best kot...
*olok2 nye la kan..


moral of the value sape2 yg couple tu korang trus kan lah jge hbungan korang smpai kahwin...
sbab mmg mmbebalkan lah time single ni...
k...
assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment