Monday, March 21, 2011

telur ku pecah!!!

perrrgghh!!!
tk mcam tpranjat plak an...


tgh lpak2 mnum teh kt dapur...
tiba...........

tteeeppooomm!!!
mak oi!!
wa bukak je tgok da pecah kan....
tk sakit plak hati.....
(jangan negative thinking)



cerita nye mcam ni...
weh botak jaga air kat mesin basuh tu.!! *kwan aku pekik...
air mesin basuh tu da la mcam air kencing klau die trun.. *air kencing lgi laju..
smbil mnunggu tu tgok plak telur kt rak ade byak lgi...
eh ni klau rebus ni ok gak... *keningkening

lpas tu aku tarik la sbiji... nk amek periuk mlas...

kerja senang amek mgkuk isi air msuk dlam micro wave.. *biase la hidup bujang mmg mcam ni...
tgn pn gatal tekan button 5mnit...
(sekrang tinggal menunggu...)


mlas nk mnunggu air dan telur aku msak,,, aku pn mnum la teh...
tk lama kemudian... HHa..




bbooOOmmMMM!!!
wooooo!!! tpranjat aku...


tgok dari luar kt dlam micro tdi da brasap...
igtkan micro tu yg mletop..
aku bkak je jap lagi...



mmAAAkkK!!!

telur aku pecah la dok... *mulut terbukak
mmbe aku ni tgh mkan maggi berlari trus ke dapur... *dgn mggi trgntung kt bibir


asal!!! *mmbe aku..
telur aku pecah doh!!!
yg mmbe aku si mirul ni tgh talifon awek die... dgr je aku jerit...
menggelupor die brlari ke dapur... time tu hp die da trbang da...
mne telur ko yg pecah tu..!! *si mirul


ni haaa!! *aku tnjuk..
laaa telur ni.. aku igt telur nk pkai lama!!! *double meaning plak..
mmg kecoh la time tu...

lpas tu.. dgn air dlam msin bsuh da mlimpah..
trus aku ttup pastu aku kemas telur aku yg pecah tadi...

---------> hidup jgn jadi pmalas
---------> jgn ambil jln mudah

No comments:

Post a Comment