Sunday, June 12, 2011

Its Come Back!!!





dari dulu aku carik...
dari dulu aku tunggu...
tapi jawapan nye tak de jgak...
kdg2 naek bosan hidup mcam ni..

tula.. yang da dtg di lepaskan...
knape.?? sebab kau bongok...(utk sndri)
asal plak..?? yela die da mle nk kt kau lpas tu slamber je ko
lepaskan die....
aku tk bole la... bukan kau tk bole kau bole tpi kau bongok...

tpi aku ade kenal yang baru ni..
kau rase die ok tak...??
aku rase yang ni mcam ok... cube kau try selam dlu isi hati die...
tapi dpt ke die terima aku...??
try la dulu...
klau die bagi respon mkne nye dia nak la tu...

aku bukan ape da stahun lebih dok..
haaa sebab tula aku sruh ko try...
aku malu la...
ttuuiii!!!!! malu kpale hotak ko... kan da kena ludah...
ko da try blom..?? aku da try da...
mcam mne ko try?!!!! aku try mntak no die...
hbis..??? hbis ape nye..??!!!!
iisshhh!!! budak ni.. hbis dpt tk no nye???!!
dpt!!!
so mkne nye ok la tu...

aku bukan malu sebab tu la..
datu ko malu sbab pe..???
aku malu sbab die kaye la aku ni bukan nye loaded sgt...
eh! bhai ni skrang soal hati bukan tapak kaki...
tk pe nnti aku cube k....



tula perbualan pendapat antara 2 ekor tokek jantan.....
thanks for reading...

No comments:

Post a Comment