Tuesday, June 14, 2011

Thanks to her.......

apabila jari jemari memainkan peranan utk menaip bnde2 mncarut ni...
sudah tdak dpt di hentikan kerana dengan prgerakan otak yang begitu
lancar dan di sambung kan ke urat tangan dan jari...

ok ko igt ko bgus ke ko single....
fuck off laa.....
tipu la klau ko best single....
bosan kan..?? padan muka ko....
mesti ko nk mencari kan...


seorang insan yang brname wanita telah ketuk pntu hati aku utk die....
comel.?? yup die mmg comel... tpi itu blakang crite,,, klau ade 83 ciri-ciri
die i think kecantikan di dalam ciri-ciri ke 83....
"yang penting hati bukan tapak kaki" tula peribahasa yg andzar ckp...
klau tk caye tgok blog sblom ni...
aku mlas nk crite psal tu....
ok die ni mule2 aku igt smbong tau sbab dlu aku pnah try "oit" kan die skali
kt IM fb.. jwapan nye snyap je...
tpi tu dlu la.. lme je skit aku tgok die da "single"....
lpas tu aku nk try lgi skali.. aku "heyyy" kan...
lme skit :  "heeyy"
aik di blas la... aku  pn layn die la... and aku dgr smue crite die...
die baek.... and bole msuk kpale...
tpi aku rse ckup je sbulan die kwan ngan aku mgkin otak die bole ptus...
hahaahaha gurau...

anyway u mmg comel la..
tuink,tuink,tuink......
gggrrrr!!
hahahaha

ok nmpak nye jemari pn da makin perlahan bergerak itu tnda nye nk
say good bye...
by the time i happy cause i get to know her...
thanks to her....

....byee comel....
....jangan marah....
.....tuink,tuink,tuink.....


No comments:

Post a Comment