Thursday, February 16, 2012

memang itu cinta...

wahai si pembaca dan penaip yang hebat...
semoga penyakit tidak menghalang segala urusan kamu..
kisah ini di taip hanya untuk berkongsi...
kisah aku yang susah untuk percaya yang cinta itu datang lagi pada diri aku...
tetapi aku cuba untuk menerima cinta itu..
bagaimanapun memang susah lah..
yela sebab kecewa kan..
bodoh kan kalau sekali dengar yang lelaki ini pernah di kecewakan..
usually perempuan je yang biasa kita dengar pasal kecewa dengan cinta ni..
kalau tengok di facebook,twiter or more site dekat laman social ni..
biasa perempuan tetapi aku tidak berkata yang perempuan itu lemah..
seandai nya selepas aku di kecewakan baru aku mengerti yang perempuan itu memang mempunyai kekuatan..
akan aku seluttt kat perempuan mulai hari ini..
aku sungguh menghargai perempaun kerana itu suatu ciptaan yang paling berharga...
dia mampu membawa kita ke syurga..
ingat lah wahai jejaka atau lelaki2 hargai lah maruah pasangan kamu kerana jika dia yang menjadi isteri kamu mungkin dia boleh membawa kamu ke syurga...
simpan rahsia seorang wanita kerana mungkin itu boleh mengaibkan mereka..
jika wanita itu sedih jaga lah dia sebaik mungkin kerana mungkin anda lelaki yang dia inginkan supaya sentiasa bersama mereka...
kerana mereka wanita~~

No comments:

Post a Comment