Saturday, February 18, 2012

mungkin itu tapi bukan

couple..??
cerita yang paling membosankan... tidak semua yang menganggap itu adalah perkara yang "LAME"(membosankan).. tetapi bagi aku its really2 bosan dan aku tidak berminat untuk mengambil tahu..
kenapa..?
sebab bagi aku couple ini fungsi nya adalah sama!!
yang lain adalah bagaimana jalan cerita nya bermula.. sebab tidak semua manusia di muka bumi ini kebanyakkan nya sama jalan cerita nya semasa jatuh cinta...
fungsi sama..??
ok mengapa mesti aku berbicara demikian.. sebab fungsi nya adalah lelaki dan perempuan jatuh cinta thats why di panggil couple.. duduk bersama kawan kemudian kamu terdengar perbualan antara kawan kamu dengan panggilan sayang,abang,B,baby,mama,papa or whatever... eeeuuuuwww berdesingg telinga... when kamu dengar dengan panggilan2 itu secara automatik kamu menganggap mereka couple right...
jalan cerita semasa bercinta..??
ok ini maksud aku adalah cara kamu memikat gadis atau cara kamu mengambil hati gadis or lelaki dengan cara yang berbeza sehingga mereka tidak dapat melupakan cerita kamu..
itu amat,amat,amat di hargai oleh pasangan kamu..
kalau kita imbas di mukabuku atau twitter itu kamu akan lihat ramai yang bergaduh dan status putus...
bagi aku adalah jalan cerita mereka tidak cukup kuat untuk di hargai oleh pasangan mereka..
kebaikan di sini adalah bercinta selepas kahwin itu adalah amat bagus kerana kita boleh membuat jalan cerita kita yang amat di hargai..ini semua adalah pendapat pada diriku..
mohon kemaafan jika menyakitkan hati mana2 pihak..
assalamualaikum pembaca yang di rahmati....

2 comments:

  1. Couple? Bullshit! Bercinta selepas kahwin.. Awesome!

    ReplyDelete