Wednesday, March 14, 2012

permainan patrick dan spongebob sentiasa kelihatan bodoh!!

satu permainan telah di umumkan dengan menggunakan kemahiran sendiri tidak kira apa cara sekalipun mencuba untuk memikat wanita itu... hadiah kemenangan adalah yang kalah harus memberi barang paling berharga yang engkau ada..
sungguh kejam cara permainan engkau wahai manusia.. tidak sanggup untuk aku ikut cara permainan engkau ini..
boleh membuatkan hati wanita itu rebah... aku akui kemahiran aku di dalam percintaan memang tidak banyak,, memang aku tiada ciri-ciri yang perempuan inginkan tetapi mesti ingat jika ini lah cara engkau untuk memikat perempuan tidak sesekali aku akan meneruskan permainan engkau.. kelihatan seperti span kuning yang bodoh duduk di dalam air tetapi tidak boleh mandi.. aku tidak ketagih pada kasih sayang seorang wanita... jika engkau ingin kan wanita itu,, berkawan dengan memulakan cara baik.. andai engkau teruskan permainan ini suatu hari engkau pasti di balas.. dendam wanita sungguh dalam...
santapan untuk nasihat...
satu ciri kebodohan lelaki....
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment