Thursday, January 24, 2013

bukan kau sorang ada!!

heh!! 1.aku ada diploma..2. aku ada ijazah..3. aku ada master..4. aku ada PHD..
wah best nye korang... mesti gaji besarkan... 1,2,3,4 of course laaa!! 5. hahahaha...
1,2,3,4 asal kau ketawa... 5. tak delah aku just pelik, sebab ada lagi orang macam ni...
1,2,3,4 kau cakap lebih laa bro... at least kite orang ada jugak.. kau ada..??
5. aku ada tapi tak dela gempak macam korang.. 1,2,3,4 ape kau ade..?? 5. aku cuma ada pengalaman
je bro... 1,2,3,4, hahahahha.... pengalaman..?? berapa banyak gaji kau dapat...? 5. boleh laa cukup makan
keluarga... duit pun makan sendiri2 bro.. 1,2,3,4 hahahaha zaman sekarang mana ckup.. 5. insyaallah ckup...
allah akan bantu kalau kita tak lupa die.. 1,2,3,4 tapi aku pelik macam mana kau boleh kerja syarikat besar
mcm ni sdangkan kau tak de pape... just pengalaman bukan susah pun nak dapat... 5. diploma,ijazah,master,phd terbaik datang dari jalanan.. kite sendiri rasa.. 1,2,3,4 eh blagak pulak kau ni...
5. bukan mcm tu.. aku ckp ape aku pernah rasa... 1,2,3,4 eleh gaji kecik nak belagak pulak.. 5. *senyum sinis... tak pela gaji aku kecik ke besar sekurang2 nya aku yang bayar gaji korang... :)
*hidup lain kali tak perlu laa nak cakap besar... sebab ada orang lagi besar dari kau...
maaf bagi yang terasa.. aku hanya bercerita berdasarkan pengalaman...
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment