Monday, February 11, 2013

#1 dia lagi besar...

maaf pembaca... aku tidak mencuit skrin putih ini sudah lama.. walaupun aku tiada pembaca tetap aku cuma melaungkan ini kepada dunia... idea yang tidak mampu mengalir buat masa 2 3 hari lalu.. "selawat je bebanyak nanti idea datang la tu" tersentak satu kisah yang pernah merayau di telinga... dengan lafaz basmallah aku memulakan cerita... bayangkan satu gadis ini, aku tidak berapa rapat dengan dia dan aku hanya tahu dia wanita yang periang menurut phsyco yang aku pernah buat... itu gadis tiada perasaan beb... tidak... kau silap... dia sebenarnya ada perasaan tetapi dia menggunakan senyuman sebagai luahan sedih... wanita ini bukan calang-calang kau boleh pusing... nampak selamba tapi mempunyai dua watak dalam satu masa.. perjuangan dalam kesabaran dia sungguh tinggi... wanita seperti ini juga aku ingin cuba mendekati.... mungkin satu hari nanti... pengalamannya sungguh luas... benar kata mereka wanita yang sentiasa ketawa akan menangis apabila apabila mempunyai masalah... aku tabik pada kata mereka.. kau boleh memahami namun mengambil masa... aku cuba ingin mengolah cerita ini tetapi aku takut wanita yang aku ceritakan ini terbaca... jadi... kelak akan di puisikan cerita ini... subbahanallah.. assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment