Sunday, September 29, 2013

Cukup kau saja tahu ini



Cinta... Biasa lah... Ada gadoh ada baik nya ada sedih ada gembira nya kan... Kelemahan.,, ya sudah la itu memang benar.. Tidak semua manusia yang terbaik semasa bernafas nya... Pernah aku lalu di jalan itu yang pergi nya berdua dan pulang nya seorang... Semasa itu aku cuba tarik nafas sedalam nya,, lalu aku mendongak kan kepala ini ke atas... Subahanallah.. Yang berkelip di awan yang gelap itu sungguh indah sayang.. Ada satu bintang yang aku tertarik kerana kelipan nya laju seperti ia gembira di sana.. Terleka aku memandu.. Aku pandang kembali ia tiada.. Eh! Masih ada.. Kenapa rasa macam gila takut aku kehilangan bintang itu.. Aku bahagia kerana aku ada satu bintang dalam hati yang selalu ada bila aku dalam gelap.. Cukup hanya kau saja tahu... Cinta kau sayang kau... Aku tidak kuat tanpa kau...

No comments:

Post a Comment