Friday, September 20, 2013

Tabah dan sabar....

Tabah dan sabar bunyi nya sama bukan.?? Tetapi akan menjadi lain apabila situasi yang sama.. Ya,, aku akui sememang nya kau kuat., tidak semua wanita yang mampu tepis masalah ini., cinta bukan seperti air yang di jemur lalu ia kering., sungguh bahalol mereka melepaskan kau dengan satu perkataan., "eh aku nak susu HL tau" yaa itu minuman kegemaran kau yang aku catatkan.., perkenalan yang singkat dengan kepercayaan yang besar., aku cuba selam dunia kau sedalam mungkin supaya aku dapat apa yang kau mahu., sebuah "sayang" rupanya yaa yang kau mahu., mula hilang senyuman kau apabila di hancurkan oleh serangga pemusnah hati., "aku di berikan tongkat yang patah dan aku tidak mampu untuk bangkit dengan itu" yaaa itu la coretan hati kau yang dapat aku dengar., kasihan sungguh yaa wanita., dengan lafaz "sebesar mana masalah kau, aku cuba menjadi pendengar terbaik" bermula nya satu demi satu masalah di kongsi.,, semua individu dunia tidak pernah kering dengan masalah., itu tipu!! Jika ada yang lontarkan "aku suci dari masalah"... Jika ada yang pekik begitu, tidak mustahil dia di baling dengan satu tomahan.. Bangang!... Terima kasih kerana mengemaskan diriku di saloon... Rasa geram tetapi asalkan ia molek di mata kau.,

(Part 2)

No comments:

Post a Comment