Saturday, December 21, 2013

tersimpul beribu senyuman

tidak pernah kecewa... tidak pernah sedih... tidak pernah terluka... semua yang buruk-buruk itu tidak pernah rasa sejak kenal wanita itu... selalu di layangkan soalan seperti itu... tak bosan ke..?? tak menyesal ke..kalau rasa itu ada, dari awal tidak pandang pun wanita itu.... aku percaya dengan kebesaran ilahi... hanya berdoa semoga perkahwinan awal ini biar di susuri dengan beribu kebahagian dan hikmah nya.... tak pernah pun mengeluh walaupun wanita itu banyak kekurangan... hanya mampu menyimpul senyuman yang beribu supaya wanita itu bahagia... hakikat nya memang aku bahagia dapat hidup bersama wanita yang cantik dan comel... *jangan senyum nanti orang nampak... wanita itu menjadi teman tidurku.. aku bersyukur kepada allah swt yang telah memberikan aku jodoh yang sesuai... teringat zaman dulu kala... rasa seronok bila tengok pengantin kat pelamin... buat kenduri... rasa teringin nak kawin awal tapi tiada wanita pilihan.... walaupun hanya 3 bulan sahaja perkenalan... nak cakap 3 bulan tu tak de rase sayang memang tipu la kan... tak sampai sebulan... 2 minggu je dah rasa selasa kalau dengan wanita itu... rasa senang je... kalau di ingatkan bertemu buat pertama kali nya.... mesti akan ketawa.... *tak sangka pulak abang jodoh sayang... padahal dulu selalu bergadoh.... itu laa jodoh... tula dulu cakap tak suke laaa ape laaa kan,,,, sekarang laki ni laa yang peluk kau tiap malam.... laki ni yang kau benci dulu sampai tanya dengan jiran depan umah yang aku ni ada tak kat umah... kalau ada kau malas nak datang... sekarang tak payah nak datang.. dah duduk sebilik pun....hahaha.... abang harap sayang bahagia hidup dengan abang ye,,, jangan senyum sorang pulak kalau baca ni...hehehe... abang sayang awak nurul.... i love my wife.....

No comments:

Post a Comment